Medlemsvilkår for Gullvenner

1. INTRODUKSJON AV GULLVENN:

1.1 Velkommen som Gullvenn hos Gullfunn. Som Gullvenn godtar du følgende vilkår og betingelser:

1.2 Å bli Gullvenn hos oss er gratis og du behøver ikke kjøpe noe for å beholde Gullvenn-medlemskapet ditt.

1.3 Som Gullvenn vil du motta eksklusive tilbud og rabattkoder, tilgang til utvalgte kampanjer før alle andre og tips og inspirasjon. Du finner informasjon og oversikt over dine bestillinger under Min side.

1.4 Du finner detaljert informasjon om hvordan Gullfunn AS behandler dine personopplysninger i Gullfunn’s personvernserklæring her.

2. MEDLEMSKAP:

2.1 Medlemskapet begrenser seg til privatpersoner som er fylt 16 år. Ved innmelding må du registrerer deg med en gyldig e-postadresse, et norsk (+47) mobilnummer og fullt navn (fornavn og etternavn). Du er selv ansvarlig for å oppgi korrekte opplysninger, og å oppdatere disse ved eventuelle endringer. Gullfunn forbeholder seg retten til å kreve skriftlig samtykke.

2.2 Ved å melde deg inn som Gullvenn bekrefter du disse betingelsene.

2.3 Fordelene av medlemskapet som Gullvenn er personlige, og kan ikke overdras til andre. Gullfunn opererer med en begrensning på kun ett medlemskap per person.

2.4 Fordelene du får som Gullvenn kan ikke utnyttes eller brukes til gjensalg eller for personlig profitt.

2.5 Når du velger å bli Gullvenn hos oss blir du bedt om å samtykke til å kontaktes for å motta tilbud og fordeler på valgte kanaler. Du er selv ansvarlig for å velge hvilke kanaler vi kan kontakte deg på derav e-post, SMS og/eller sosiale medier (Facebook og Instagram).

2.6 Medlemstilbud og rabattkoder kan ikke kombineres med DND Mastercard tilbud.

3. SLETTING AV OG ENDRINGER I MEDLEMSKAPET

3.1 Du kan avslutte ditt medlemskap som Gullvenn når som helst ved å kontakte vår kundeservice. Velger du å avslutte ditt medlemskap vil du ikke lenger kunne nyte våre fordeler, og du vil ved fremtidige kjøp handle som gjest.

3.2 Gullfunn kan når som helst endre, avslutte eller begrense fordelene i medlemskapet. Eventuelle endringer vil kommuniseres ut før de trer i kraft via e-post, SMS, sosiale medier eller på nettsiden gullfunn.no (https://www.gullfunn.no/), eller flere av disse. Dersom du ikke godtar endringene, har du rett til å avslutte medlemskapet.

4. TJENESTER TILBUDT AV TREDJEPARTER

4.1 Via våre tjenester kan det være mulig for deg som kunde å knytte deg opp mot tjenester tilbudt av andre enn oss (en tredjepart). Dette gjelder f.eks. om du kjøper en vare som skal fraktes til deg eller gjennomfører en betaling. Vi gjør oppmerksom på at tredjeparter kan ha andre vilkår og betingelser enn Gullfunn. Disse må du godta for å bruke produkter eller tjenester som ikke vi tilbyr direkte. Gullfunn er ikke ansvarlig for tjenester levert av tredjeparter. Hva du gjør med tredjeparts tjenester, er et forhold mellom deg og aktuell tredjepart.

5. HÅNDTERING AV PERSONOPPLYSNINGER

5.1 Du kan være trygg på at din informasjon kun blir lagret hos Gullfunn. Vi selger ikke personopplysninger til tredjepart, og vi bytter eller videreformidler ikke denne informasjonen med tredjepart. Utenforstående kan kun få innsyn i denne informasjonen dersom de skal gjennomføre bestemte tjenester for oss. I slike tilfeller inngås strenge avtaler for å beskytte informasjonssikkerheten. Vi vil alltid bestemme hvordan behandlingen av opplysningene skal foregå.

Gullfunn AS er i henhold til Personvernregelverket (Personopplysningsloven og EU-forordning 2016/679 – General Data Protection Regulation), behandlingsansvarlig for medlemmer i Gullfunn kundeklubb.

6. BEHANDLINGSAKTIVITETER

6.1 For å oppfylle vilkårene i medlemskapsavtalen og for å levere den servicen medlemmene forventer brukes personopplysninger i våre behandlingsaktiviteter, som er:

6.1.1 Administrere medlemskap, innmeldinger og utmeldinger.

6.1.2 Administrere innstillinger og andre personopplysninger på din profil.

6.1.3 Utøve individuelle rettigheter som innsyn, korrigering av opplysninger, ol. (via kundeservice).

6.1.4 Varsle om endringer i tjenestene eller vilkårene.

6.1.5 Besvare forespørsler relatert til tjenestene, vilkårene eller behandling av personopplysninger.

6.1.6 Analysere medlemshistorikk for å lære mer om medlemmene, forbedre tjenestene, bli bedre på markedsføring og kunne gi deg mer relevante personlige tilbud.

6.2 Personopplysninger kan brukes for å formidle informasjon. For eksempel:

6.2.1 Nyhetsbrev, kampanjer og medlemstilbud. Innhold kan for eksempel være basert på hva du har kjøpt, i hvilken butikk du har handlet og hva du har klikket på i et tidligere nyhetsbrev.

6.2.3 Kommunikasjon basert på kjøp, status på medlemskap, fordeler, bonus og liknende.

6.2.4 Annen tilpasset markedsføring på Facebook, Google annonser og digitale bannere. Om du ikke ønsker tilpassede annonser i sosiale medier kan du selv endre det. Både Facebook og Google har dette tilgjengelig under innstillinger på din profil.

7. KONTAKT

7.1 For eventuelle spørsmål kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema